اظهارات مقامات آمریكایی توسط شورای ملی پاكستان محكوم شد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری محلی , این قطعنامه توسط ' چودری نثار علی خان' رهبر فراكسیون مخالفان دولت در پارلمان ملی قرائت و مورد تصویب قرار گرفت.

در این قطعنامه آمده است : كنگره آمریكا در امور داخلی پاكستان نباید دخالت كند و چرا اعضای این كنگره به كشتار مردم بیگناه در مناطق قبایلی توسط پهپادهای آمریكایی حساسیت نشان نمی دهند و برابر آن ساكت بوده اند.

اظهارات مقامات كنگره آمریكا احساسات مردم پاكستان را خدشه دار كرده و این موضوع روابط دو كشور را تحت الشعاع قرار داده است .

پارلمان ملی پاكستان اعلام كرده كه این كشور هرگونه دخالت در امور داخلی پاكستان را رد كرده و مردود می داند.

در این بیانیه از دولت خواسته شده تا این موضوع را موكدا پیگیری نموده و قطعنامه های مجلس را در این خصوص اجرا نماید.

وزارت امور خارجه پاكستان هم نارضایتی خود را با فراخوان ( احضار ) معاون سفارت امریكا در اسلام آباد به وزارت امور خارجه و ابلاغ مراتب اعتراض دولت كشورش را نسبت به موضوع اظهار نظرهای مقامات كنگره درباره وضعیت ایالت بلوچستان , نشان داده است .

بر اساس این گزارش ، دوشنبه شب 'ریچارد هوگلند' معاون سفارت آمریكا به وزارت امور خارجه پاكستان فراخوانده شد و مراتب نگرانی دولت این كشور از اظهارات مقامات آمریكایی درباره وضعیت قتل و جنایت در ایالت بلوچستان به وی منتقل شد.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمده , این امر دخالت در امور داخلی كشورها محسوب می شود و از نظر دولت پاكستان غیر قابل قبول است.

هوگلند نیز در این باره گفته كه دولت آمریكا قصد دخالت در امور داخلی پاكستان را نداشته و مقامات كنگره تنها ابتكار عملی برای راهكار برای پایان جنایات ها در این ایالت ابراز داشته اند.

1592

آساق ** 1095





:: برچسب‌ها: دریاچه , معماری , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: