كلاسهای درس در خراسان رضوی تا دو سال آینده هوشمند می شود
نوشته شده توسط : xmovies

'محمود صلاحی' روز دوشنبه در نشست شورای استانی آموزش و پرورش با تاكید بر مصوبه دولت مبنی بر هوشمندسازی مدارس افزود: در خراسان رضوی 51 هزار كلاس درس فعال وجود دارد كه باید تا پایان سال آینده حداقل نیمی از آنها هوشمندسازی شود.

وی گفت: اجرایی كردن این امر به تنهایی و فقط از طریق بودجه های دولتی امكانپذیر نیست.

او اظهارداشت: باید همانگونه كه در مدرسه سازی از مشاركت گسترده خیرین و مردم بهره گرفته شده در این زمینه هم مشاركت دستگاههای اجرایی، بخش خصوصی و خیرین را داشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: این استان تاكنون در بسیاری از شاخصهای آموزش و پرورش در كشور پیشرو بوده لذا در زمینه هوشمندسازی مدارس هم باید با حضور گسترده مردم و خیرین پیشگام باشد.

صلاحی افزود: هزینه هوشمندسازی یك كلاس درس حدود 25 میلیون ریال برآورده شده، در تامین این هزینه باید از كمك خیران در كنار اعتبارات محدود دولتی استفاده شود تا بتوانیم هر چه سریعتر آن را محقق كنیم.

وی با تاكید بر اینكه دانش آموزان آینده سازان این كشور هستند اظهار داشت: باید بهترین امكانات و تجهیزات و نیروی انسانی را در این راستا بكار بریم.

استاندار خراسان رضوی افزود: توجه و تمركز بر این بخش و ارائه بهترین آموزشها و امكانات عاملی در جلوگیری از آسیبها، ناهنجاریها و بزه های اجتماعی در آینده و موجب توسعه و ارتقا نیروی انسانی و كشور می شود.

وی از مدیران دستگاههای اجرایی و تشكلهای بخش خصوصی خواست با بررسی هزینه ها و امكانات خود میزان آمادگی تامین هزینه هوشمندسازی كلاسهای درس و مدرسه را اعلام كنند.

او همچنین تاكید كرد: واحدهای آموزشی مجاز نیستند به بهانه هوشمندسازی مدارس وجهی از والدین دانش آموزان دریافت كنند.ك/2

2713/664





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , تایوان ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: