باندهای قاچاق مكزیكی به پلیسان رشوه های هنگفت پرداخت می‌ كنند
نوشته شده توسط : xmovies

بنا بر گزارش ایرنا ، دادگستری مذكور امروز تصریح كرد كه رئیسان آژانس تحقیقاتی‌ و پلیسان فدرال با گرفتن رشوه ، جاده ها و اتوبان های كواهوئیلا را بدون پلیس و نیروهای امنیتی می‌ گذاشتند و افزون بر آن، قاچاقچیان را از عملكرد و مقرهای پلیس برای مبارزه با قاچاق ، مطلع می‌ ساختند .

دادگستری ادامه داد كه تا بحال تا 11 تن از كارمندان فعلی‌ و قبلی‌ را شناسایی كرده ا‌ند كه چهار تن آنها زندانی شده ، چهار تن متهم شده و زندانی خواهند شد و سه تن دیگر فرار كرده و در تعقیب نیروهای امنیتی می‌ باشند .

در این راستا ، دادگستری اعلام كرده كه یكی‌ از دستگیر شدگان 'كلودیا گونزالز لوپز' یكی‌ از مقامات عالی‌ رتبه دادگستری است كه با گرفتن رشوه ، مجازات كمی‌ را برای اعضای باند لس زتاس تعیین می‌ كرد و بدین وسیله این افراد با دادن وثیقه مالی‌ آزاد می‌ شدند .

دادگستری همچنین گفته است كه سه فردی كه تحت تعقیب نیروهای امنیتی می‌ باشند ، 'انریكه گنزالز ناوا' رئیس آژانس تحقیقات ، 'خوسه لوئیس بالبوینا فلورس' یكی‌ از افسران ارشد پلیس فدرال و 'هومبرتو تورس چارلس' برادر دادستان قبلی‌ این ایالت می‌ باشند .

دادگستری در این مورد تصریح كرد كه دستگیری یكی‌ از سران باند لس زتاس در اوایل سال جاری منجر شد كه وی نام این افراد را فاش كند .

اروپام **1234**





:: برچسب‌ها: مدل , عروسی ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: