توهین به رییس جمهوری نشانه شجاعت نیست/ دور باند و گروه بازی در مسایل كشور را باید خط كشید
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمود احمدی نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در ادامه سخنان خود در صحن علنی مجلس در پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان مجلس با بیان اینكه اخیرا یكی از همكاران فرمان جنگ علیه دولت داده، گفته باید با دولت جنگید ، نباید یكی از اعضای دولت باقی بماند و باید تابو سوال از رییس جمهوری شكسته شود، یادآور شد: در همین مجلس عزیز كه به همه ارادت و دوستتان داریم ما را متهم به یك میلیارد دلار تخلف از قانون و سوءاستفاده كردند و 4- 5 ماه در انتخابات به ما ناسزا گفتند.

رییس قوه مجریه تاكید كرد: والله بالله رییس جمهوری كف خیابان و نوكر مردم است و نه زور و قدرتی دارد و گردنش هم از مو باریك تر است اگر واقعا جراتی هست و بالاخره اگر قرار است یك كاری بشود دو كلمه به بقیه بگویید بعد آنوقت بفهمیم كه آقای جوانفكر چه می كشید؟ نگران نباشید ما مخلص همه شما هستیم، كمپوت هم برایتان می آوریم.

رییس جمهوری اظهارداشت: توهین به رییس جمهوری نشان شجاعت نیست، رییس جمهوری هم كه كاری ندارد و بالاخره تعقیب هم نمی شود.

احمدی نژاد با بیان اینكه بازهم شوخی می كنیم ، شب عید است و می خواهیم مردم هم خوشحال شوند، افزود: در نقاط مختلف دنیا یك زمانی نظام ارباب رعیتی بود یكی ارباب بود و صدها و هزاران نفر رعیت بودند اما الان مثل اینكه برعكس شده، یك نفر رعیت ، دولت است و صدها نفر دستور می دهند؛ همه ما مسوول هستیم و باید با هم كشور را مدیریت كنیم.

وی ادامه داد: خدا را شكر می كنیم كه چند نهاد یعنی مجلس، قوه قضاییه، دیوان محاسبات، دیوان عدالت،سازمان بازرسی كل و كمیسیون اصل 90 ناظر بر دولت هستند و تا الان یك مورد تخلف مهم از دولت اثبات نشده است.

** یك سری به بقیه دستگاه ها هم بزنید

رییس جمهوری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پرسید كه بین خود و خدا شده كه یكسری به بقیه دستگاه ها بزنید ببینید چه خبر است؟ همانطور كه برای دولت انجام می دهید یكسری به شهرداری ها بزنید ببینید كمك های ما را كجا خرج كردند؟ بودجه آن ها چقدر است و چطور خرج می كنند؟

احمدی نژاد با بیان اینكه 'شما نظارت می كنید ما دست شما را می بوسیم و همكاری هم می كنیم، هر كجا كه گفتید ما با شما همراهی كردیم' گفت: البته باز شوخی می كنم دولت برای شكایت از شما (نمایندگان مجلس) باید به خود شما مراجعه كند.

** استفاده مجلس از همه ظرفیت های قانونی و بعضا فراقانونی برای اعمال نظرات خود در اجرا

رییس قوه مجریه اظهارداشت: من شهادت می دهم كه مجلس از همه ظرفیت های قانونی و بعضا فراقانونی برای كنترل دولت استفاده كرد برای اینكه نظرات خود را در حوزه اجرا اعمال كند.

رییس جمهوری ادامه داد: وقت ملت و كشور با ارزش است، ما باید با هم كشور را اداره كنیم این مسوولیت در اختیار من و شما همه فرصت خدمت است و مثل برق و باد می گذرد، چطور چهار سال گذشت؟ دست بازی ها، باندبازی ها و گروه بازی ها تا جایی كه بازی هست خوب است اما اگر قرار شد در مسایل كشور اثر بگذارد باید دور آن را خط بكشیم. غربی ها هم كه اینقدر از این بازی ها درست كردند خودشان روی اصولشان محكم می ایستند.

احمدی نژاد گفت: ما متعهدیم كه اخلاق را رعایت كنیم و تقوا و عدالت در همین كارهای روزمره ماست.

** توصیه مقام معظم رهبری همیشه بر همدلی و همراهی بوده است

رییس قوه مجریه با بیان اینكه روزها خواهد گذشت، مبادا فرصت خدمت خدای نكرده برای تثبیت قدرت استفاده شود، افزود: توصیه مقام معظم رهبری همیشه بر همدلی و همراهی بوده است.

رییس جمهوری با بیان این كه از همه وقت خود برای پاسخ به سوال طراحان سوال استفاده نكرده است، گفت: آقای مطهری توصیه كردند كه كوتاه صحبت كنید، چشم، ما هم كمتر صحبت می كنیم.

** از نمره 20 كمتر بدهید بی معرفتی است

احمدی نژاد در ادامه سوالهایی كه برخی نمایندگان برای وی مطرح كرده اند را به سوالات امتحانی تشبیه كرد و گفت: این سوالات خیلی سخت نبود؛ به نظرم طراح سوال از همان هایی بود كه با شاسی فوق لیسانس شد اگر با خود ما مشورت می كردید سوالات بهتری مطرح می شد اما حالا شوخی كردیم و گذشت و ما هم پاسخ دادیم اما حالا كه می خواهید نمره بدهید انصاف داشته باشید و خوب نمره بدهید ما همه سوالات را به طور كامل پاسخ دادیم و حتی مطالب اضافه هم نوشتیم انصافا یك ذره از 20 كمتر بدهید بی معرفتی و نامردی است.

'عید همه شما مبارك، سالم و سربلند و عزیز باشید.' این جمله پایان بخش سخنان رییس جمهوری در آخرین جلسه علنی سال جاری مجلس شورای اسلامی بود.

سیام**7378**2026





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: