ابوترابی‌فرد: دهه چهارم انقلاب، دوران توسعه عدالت در كشور است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، حجت‌‎الاسلام والمسلمین 'سید محمد حسن ابوترابی ‌فرد' پنجشنبه شب در یادواره 770 شهید آران و بیدگل در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در مصلای نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: نظام اسلامی به مدد نیروی متخصص و عالم خود و همراهی مردم كشور می تواند بهترین قله های افتخار و سربلندی در جهان را بدست آورد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: این حضور پر شور، آینده امیدبخش و روشنی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نوید می دهد.

وی گفت: نمایندگان منتخب مردم در راه خدمت به جامعه باید پیامبر اسلام (ص) و امامان معصوم (ع) را الگوی خود قرار دهند تا مسیر عزت كشور بدرستی پیموده شود.

ابوترابی فرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان آران و بیدگل افزود: به بركت خون پاك و مقدس شهدا با تمام توان مقابل زورگویی های قدرت های استكباری و صهیونیزم بین الملل خواهیم ایستاد و پوزه آنها را به خاك می مالیم.

وی گفت: ایران اسلامی به بركت مقاومت مردم توانست در طول 33 سال كشوری ضعیف را به نظامی قدرتمند در سراسر دنیا تبدیل كند.

وی، ایستادگی ملت لبنان در مقابل زورگویی های رژیم صهیونیستی را از نتایج پیروزی انقلاب اسلامی و الگوگیری مردم مسلمان از این انقلاب دانست و تصریح كرد: شاید اگر مقاومت و پیروزی مردم ایران نبود اكنون شاهد بروز حركت های بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه نبودیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: رشد شتابنده علمی كشور و موفقیت های مختلف دانشمندان ایران اسلامی ثمره خون شهیدان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی به حضور 93 درصدی مردم شهرستان آران و بیدگل در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و گفت: این حضور حداكثری نشانه بلوغ سیاسی ملت ایران و از نتایج اقتدار، بصیرت و هوشمندی مردم و به خصوص رهبری مدبرانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

شهرستان آران و بیدگل رتبه نخست ایثارگری به نسبت جمعیت را در كشور دارد و به عنوان دارالشهدا لقب گرفته است.

8132/562/





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , فرانسه , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: