خطیب جمعه خرم آباد: پیروز میدان انتخابات ملت ایران بود
نوشته شده توسط : xmovies

حجت الاسلام و المسلمین 'قاسم متقی نیا' در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد افزود: در این دوره از انتخابات سه گروه از افراد رو سفید شدند كه گروه اول مردم ایران اسلامی بودند كه با مشاركت حداكثری خود دشمنان نظام را در بهت و حیرت قرار دادند.

وی اظهار داشت: همچنین گروه دوم كه توانستند از این عرصه سیاسی و اجتماعی پیروز شوند خود كاندیداها و هواداران آنان بودند كه در اجرای قانون و عدم قانونشكنی در انتخابات مجلس نهم پیروز شدند.

او گفت: گروه سوم مسوولان اجرایی، امنیتی، انتظامی، رسانه ها و ستاد انتخابات لرستان بودند كه توانستند زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را در استان فراهم كنند و این انتخابات در صحت و سلامت كامل برگزار شد.

امام جمعه موقت خرم آباد از همه مسوولان اجرایی و اعضای ستاد انتخابات لرستان و مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تقدیر كرد و گفت: مردم و مسوولان برای برگزاری این انتخابات به وظیفه قانونی خود به خوبی عمل كردند.

وی اضافه كرد: مردم با حضور حداكثری خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمورده های رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیك گفتند.

حجت الاسلام متقی نیا افزود: خوشبختانه این دوره از انتخابات نیز در صحت و سلامت كامل برگزار شد و به همین منظور از تمامی مسوولان اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی و امنیتی استان تقدیر می شود.

وی در ادامه به روز ملی شدن صنعت نفت اشاره و بیان كرد: دلیل تعطیلی روز 29 اسفند به عنوان روز ملی شدن صنعت نفت و قرار دادن این روز به عنوان یكی از روزهای ماندگار در تقویم كشور اتحاد، همدلی و همراهی مردم در آن زمان بوده است.

او با اشاره به اینكه باید وحدت ملی در تمامی زمینه ها به خوبی اجرا شود گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال كه مردم در حال خانه تكانی منازل خود هستند، مردم نیز باید خانه تكانی دل خود را انجام دهند.

امام جمعه موقت خرم آباد ابراز امیدواری كرد تمامی گناهان دور ریخته شود و جای آن را طراوت و شادابی در زندگی پر كند.

7268/630





:: برچسب‌ها: جزیره ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: