انفجارهای عراق تاثیری برنشست سران عرب در بغداد ندارد
نوشته شده توسط : xmovies

.به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، خبرگزاری ملی عراق شامگاه پنجشنبه به نقل از بن حلی گزارش داد كه اتحادیه عرب بر برگزاری این نشست در بغداد تاكید دارد و دولت عراق نیز امنیت كامل برای شركت كنندگان در ان را فراهم كرده است .

این مقام اتحادیه عرب ضمن محكوم كردن انفجارهای اخیر عراق كه دهها نفر قربانی ان شدند تاكید كرد: تروریستها هیچگونه بهانه ای برای انجام اینگونه عملیات خارج از قانون را ندارند ومقامات سیاسی عراقی نیز با تفاهم میان خود باید تلاش كنند ریشه تروریسم در خاك این كشور را بخشكانند.

وی بااشاره به تحولات جاری در كشور سوریه ومطرح كردن ان در اجلاس سران عرب در بغداد اظهار داشت ، نباید فراموش كرد كه سوریه یكی از كشورها فعال در اتحادیه عرب بوده ونباید نقش مهم ان در جهان عرب را فراموش كنیم.

بن حلی افزود: موضوع سوریه و فلسطین از مهمترین بند های دستور كار اجلاس بغداد خواهد بود.

رسانه های عراقی پیشتر گزارش داده بودند كه دولت عراق علاوه بر موضوع سوریه وفلسطین خواستار مطرح كردن موضوع بحرین نیزدر اجلاس بغداد شده بود .

اجلاس اتحادیه عرب قرار است29 مارس(10 فروردین) دربغداد برگزارشود.

برگزاری موفقیت امیز این اجلاس پس از سرنگونی صدام وخروج نیروهای امریكایی از عراق می تواند در اینده سیاسی عراق وبازگشت ان به صحنه تصمیم گیری در جهان عرب تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

تمام/1385





:: برچسب‌ها: باند ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: