استان كرمان آمادگی اسكان مسافران نوروزی با هر تعداد را دارد
نوشته شده توسط : xmovies

' محمد مهدی افضلی'‌ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش شمار مسافران نوروزی در استان كرمان، تعداد كلاس های درس مراكز آموزشی این استان برای اسكان مسافران به پنج هزار و 42 كلاس افزایش یافته است.

وی كلاس های آماده اسكان را در سه سطح ویژه، مجهز و عادی عنوان كرد و گفت: از مجموع این كلاس ها یك هزار و 10 كلاس وی‍ژه، دو هزار و 277 كلاس مجهز و یكهزار و 755 كلاس عادی است.

افضلی با اشاره به آغاز هفته دوم تعطیلات نوروزی بیان كرد: در صورت نیاز و افزایش تعداد مسافران نوروزی در استان كرمان از سایر ظرفیت های موجود از جمله نمازخانه ها، سالن های ورزشی، سالن های اجتماعات و مراكز رفاهی برای اسكان مسافران استفاده خواهد شد.

وی تاكید كرد: علاوه بر هتل ها، مهمانپذیرها، پانسیون ها و خوابگاه ها و كمپ های گردشگری، مراكز آموزشی گنجایش پذیرش بیش از 40 هزار مسافر در استان كرمان را دارند.

افضلی گفت: پیش بینی می شود بسیاری از هموطنان كه سفرهای نوروزی خود را به هفته دوم موكول كرده اند، با توجه به ناپایداری هوا در استان های غربی و شمالی كشور، كرمان و استان های جنوبی را برای مسافرت انتخاب كنند.

سخنگوی ستاد تسهیلات نوروزی استان كرمان ادامه داد: بسیاری از مسافران نوروزی در استان های سیستان و بلوچستان و بندرعباس نیز كه به طور عبوری از كرمان رفته اند، در مسیر بازگشت در استان كرمان اقامت خواهند داشت كه این امر امكان ازدحام مسافران نوروزی را به دنبال دارد.

وی گفت: استان كرمان آمادگی میزبانی از مسافران نوروزی با هر تعداد را دارد و در این رابطه تمامی تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

همچنین دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و سرپرست اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان كرمان امروز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: 622 هزار و 594 مسافر نوروزی تا ششم فروردین ماه در این استان اقامت داشته اند.

'هادی ایرانمنش' افزود: در این مدت 606 هزار و 135 نفر از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان كرمان بازدید كرده اند.

ك/3/7440/8154/2624/320





:: برچسب‌ها: لندن , آیفون , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: