پروژه گردشگری باشگاه رئال مادرید در امارات عربی متحده
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا از مادرید، به رغم اینكه برخی‌ گفته ا‌ند باشگاه رئال مادرید اسپانیا، یك جزیره‌ در خلیج فارس را خریداری می‌ كند اما منابع رسمی‌ باشگاه می‌ گویند رئال مادرید فقط سرمایه گذاری كرده و این مجتمع را با همكاری امارات عربی متحده می‌ سازد.

در این كنفرانس كه با حضور زیدان، مورینیو، كاسیاس، فلورینتو پرس و خاطر مسعد برگزار شد، رئال مادرید افزود، این مجتمع توریستی شامل شهر بازی، موزه رئال مادرید، تاسیسات ورزشی ، بندر ورزشی، هتل مجلل و نخستین باشگاه فوتبال رو به دریا خواهد بود.

باشگاه رئال مادرید ادامه داد، این تاسیسات در جزیره‌ معلق 'ال مرجان' در امیرنشین 'راس الخیمه' امارات عربی متحده ساخته خواهد شد.

به گفته منابع باشگاه، 'رئال مادرید ریزورت' دارای یك بندر ورزشی به شكل آرم باشگاه رئال مادرید، باشگاه فوتبال 10 هزار نفره كه یك سمت آن به دریا باز است، یك هتل پنج ستاره و با 450 اتاق، یك مركز تجاری، زمین های تمرین ورزشی، استخر، باشگاه و كلینیك های ورزشی خواهد بود.

در این زمینه، شهر بازی كه وسعت آن 12 هكتار است شامل ترن هوایی، پارك آبی‌ و یك مجتمع مسكونی با 400 آپارتمان و 48 ویلا خواهد بود و رئال مادرید انتظار دارد این پروژه در نخستین سال تاسیس خود یك میلیون نفر را جلب كرده و گسترشی برای باشگاه در یك منطقه كلیدی همچون خاورمیانه باشد.

اروپام ** 1234 ** 1589 **





:: برچسب‌ها: قدیمی , دوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: