دبیركل مركز نمایشگاه های گوانجو بر توسعه همكاری با ایران تاكید كرد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا ،'علیرضا سالاریان'، سرپرست سركنسولگری تازه تاسیس ایران در شهر گوانگجو در جنوب چین روز پنجشنبه با ' وانگ جی پینگ ' رییس هیات مدیره و دبیركل مركز نمایشگاه های بین المللی گوانجو دیدار و گفت وگو كرد.

'وانگ' در این دیدار ضمن تشریح ابعاد برگزاری و اطلاعات مربوط به نمایشگاه بین المللی گوانگجو ، تعداد بازدید كنندگان ایرانی از نمایشگاه سالانه را بسیار قابل توجه دانست.

وی گفت: علاقه مندان ایرانی به نمایشگاه بین المللی گوانجو در بین كشورهای غرب آسیا رتبه نخست را از نظر تعداد بازدید كننده و حجم قراردادهای منعقده در جریان نمایشگاه دارند.

وی افزود: در سال گذشته بیش از 800 میلیون دلار در جریان نمایشگاه گوانجو قرارداد فروش بین تجار ایرانی و شركت های چینی منعقد شده است.

سرپرست سركنسولگری ایران نیز ضمن اشاره به ظرفیت های همكاری در بخشهای مختلف اقتصادی و همچنین برگزاری نمایشگاه های تخصصی، بر گسترش همكاری ها در زمینه های مورد علاقه دو طرف تاكید كرد.

نمایشگاه گوانگجو، بزرگترین نمایشگاه صادرات و واردات دركل چین و یكی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری در سراسر دنیا محسوب می شود.

این نمایشگاه از سال 1957 هر دو سال دوبار در بهار و پاییز برگزار می شود و به نام نمایشگاه گوانجو یا نمایشگاه 'كانتون' شناخته می شود.

ایران هرساله در این نمایشگاه از مهمترین رخدادهای دنیای تجارت بین الملل محسوب می شود، حضور فعال دارد. نمایشگاه گوانجو هر ساله تجار و بازرگانان كشورهای مختلف را گرد هم جمع می آورد و میلیارد ها دلار معاملات تجاری را رقم می زند.

علاوه بر فرصت گفتگوی رو در رو ، امكانات منحصر بفردی برای دستیابی به اطلاعات از طریق اینترنت نیز برای بازدیدكنندگان ایجاد می شود.

ارزش مبادلات تجاری بین چین و جمهوری اسلامی ایران در سال 2011 میلادی به 45 میلیارد دلار رسید.

شهر 'گوانگجو' مركز استان گوانگ دونگ یكی از مراكز مهم اقتصادی جمهور خلق چین است.

آساق ** 275 ** 2100





:: برچسب‌ها: فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: