نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا، در این تجمع كه به مدت 2 ساعت ادامه داشت، تجمع كنندگان حمایت خود را از مقاومت ملت مظلوم فلسطین و همچنین حزب الله لبنان اعلام كردند و آزادی سرزمین های اشغالی بویژه بیت المقدس را از چنگ صهیونیست ها خوستار شدند .

تجمع كنندگان همچنین با سردادن شعارهایی ضمن حمایت از قدس و حق بازگشت مردم فلسطین به سرزمین اجدادی شان، انزجار خود را از ادامه تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و ادامه یهودی سازی سرزمین های اشغالی ابراز كردند.

یكی از شركت كنندگان در این تجمع در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و صدا و سیما اظهار داشت: ما به خاطر برنامه جهانی حمایت از مردم فلسطین و بیت المقدس اینجا جمع شده ایم تا اعتراض خود را به تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و نیز صهیونیستی سازی بیت المقدس اعلام كنیم.

وی تاكید كرد: امروزه همه جهانیان به این واقعیت پی برده اند كه بیت المقدس متعلق به مردم فلسطین است و فلسطینیان باید از حق اولیه زندگی در سرزمین آباء و اجدادی خود برخوردار باشند.

یك شهروند روس دیگر نیز گفت: ما امروز اینجا گرد آمده ایم تا اقدامات جنایتكارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین را محكوم كنیم و توجه محافل سیاسی و اجتماعی روسیه را به موضوع فلسطین و غزه بیشتر جلب كنیم.

وی افزود: مردم فلسطین به ویژه ساكنان نوار غزه همچنان در محاصره صهیونیست ها قرار دارند و هر روز بر شمار قربانیان این اقدام ضدبشری به ویژه كودكان و زنان افزوده می شود.

وی با انتقاد از ادامه شهرك سازی های غیرقانونی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی فلسطین اضافه كرد: جامعه جهانی باید با همه توان از حقوق فلسطینیان دفاع كند.

در پایان این تجمع ضدصهیونیستی، قطعنامه ای از سوی شركت كنندگان صادر و قرائت شد كه در آن از یهودی سازی بیت المقدس، رفتار جنایتكارانه و تحریك آمیز نظامیان صهیونیست در قبال مقدسات مسلمانان، تضییع حقوق ساكنان فلسطینی سرزمین های اشغالی و ادامه شهرك سازی صهیونیست ها در آن انتقاد شده بود.

اروپام/518 **1514





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: