بازپرداخت ریفاینانس ها باید به نرخ روز ارز انجام شود
نوشته شده توسط : xmovies

'قربان دانیالی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص نحوه بازپرداخت ریفاینانس هایی كه تولیدكنندگان دریافت كرده اند با توجه به افزایش نرخ ارز، افزود: مدت ریفاینانس ها حداقل شش ماه می باشد و از آنجا كه این پرداخت ها به ارز انجام شده است، اگر موعد بازپرداخت این ریفاینانس ها رسیده باشد باید به نرخ روز و به ارز مرجع بانك مركزی پرداخت شود.

وی در مورد متضرر شدن تولیدكنندگان از این امر، گفت: هیچ بانكی با نرخ آزاد برای افراد ریفاینانس باز نكرده و هر نوع گشایش اعتبار یا ثبت سفارشی كه در بانك ها صورت گرفته بر اساس نرخ مرجع بوده است.

وی تصریح كرد: تاثیرات نرخ ارز به ضرر تولیدكنندگان نیست و حتی این امكان وجود دارد كه فایده نیز برده باشند، زیرا كسی كه اقدام به خرید مواد اولیه یا ماشین آلات به ارز نموده ،به همان میزان نیز برای خود دارایی ایجاد كرده است.

دانیالی در مورد محدودیت های موجود برای گشایش ال سی های ارزی، خاطر نشان كرد: در ارتباط با بخش صنعت و معدن محدودیت های بین المللی وجود دارد، اما ممنوعیت نیست و توانسته ایم با بهره گیری از ابزارهای دیگر مشكل صنعت كاران در این خصوص را رفع كنیم.

وی همچنین در خصوص فراهم شدن امكان پرداخت اقساط از طریق خودپردازها عنوان داشت: این امر از طریق انتقال وجه از طریق دستگاه خودپرداز و یا به صورت اینترنتی در سراسر كشور و تنها برای كارفرمایانی امكان پذیر است كه در بانك صنعت و معدن حساب دارند.

اقتصام**3917**1954





:: برچسب‌ها: اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: