نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از سایت فدراسیون شنا، میرزایی با بیان این مطلب افزود:خوشبختانه شرایط تیم ملی نسبت به گذشته بهتر شده و شناگران تمرینات منظمی را زیر نظر كادر فنی برگزار می كنند و با این شرایط می توانیم به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

این شناگر جوان افزود:حضور در مسابقات رده های سنی اندونزی اولین تجربه بین المللی ام بود كه در آن مسابقات در ماده 50 متر آزاد هفتم شدم ، اما با تجربه آن مسابقات توانستم در مسابقات دبی به ركوردهای بهتری دست پیدا كنم و دو مدال طلا را برای كشورمان به ارمغان بیاورم.

وی در مورد سطح مسابقات دبی اظهار داشت : با وجود شناگران باشگاههایی نظیر همیلتون انگلیس كه از شناگران اروپایی سود می برد و برخی باشگاههای مطرح عربی، این مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و توانستم در مواد 50 و 100 آزاد به مدال طلا دست یابم.

شناگر 16 ساله تیم ملی عنوان كرد:خوشبختانه شرایط سنی ام به گونه ای است كه جا برای پیشرفت زیاد دارم و می توانم در مسابقات آینده به ركوردهای ملی دست پیدا كنم.

وی افزود:درحال حاضر با ركورد 100 متر آزاد رده سنی 17-15 سال یك ثانیه و با ركورد 50 متر آزاد 67 صدم ثانیه فاصله دارم كه رسیدن به این دو ركورد دور از دسترس هم نیست.

وی تصریح كرد:هدفم حضور در بازیهای آسیایی كره و المپیك آینده است و امیدوارم با ادامه همین روند بتوانم در این دو رویداد نیز حضور موفقی داشته باشم.

وی در پایان از مسئولان فدراسیون خواست تا با رفع دغدغه های مالی شرایط حضور شناگران را در اردوهای ملی فراهم كنند.

1587**1440





:: برچسب‌ها: پارک , مردم , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: