افزایش تولید گاز شركت نفت مناطق مركزی به 311 میلیون مترمكعب در روز
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مدیرعامل شركت نفت مناطق مركزی گفت: همزمان با ورود موج سرما به كشور، تمام مراكز تولید گاز و نیروهای عملیاتی به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.

'مهدی فكور' با اشاره به این كه بخش بالادستی با حداكثر توان در حال تولید گاز از مخازن در نقاط مختلف كشور است، ادامه داد: نوبت كاری در مناطق عملیاتی چند برابر شده و در برخی از مناطق به دلیل شرایط آب و هوایی،نوبت استراحت همكاران كاهش یافته است تا خدمات رسانی به بهترین شكل ممكن به هموطنان انجام شود.

به گزارش شبكه اطلاع رسانی نفت و انرژی ، مدیرعامل شركت نفت مناطق مركزی گفت: با توجه به این كه مراكز تولیدی این شركت اغلب در مناطق كوهستانی و سخت گذر قرار دارد، كاركنان شاغل در این مناطق در سرمای شدید برای جلوگیری از هرگونه كاهش تولید گاز در حال خدمت رسانی هستند تا خللی در تولید رخ ندهد.

فكور تصریح كرد: هماهنگی با شركت ملی گاز ایران، استانداری ها و دیگر مراكز مرتبط، انجام شده است تا شرایط تولید و انتقال گاز در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد.

شركت نفت مناطق مركزی با بهره گیری از توان علمی و فنی متخصصان توانسته است در مدتی كوتاه، سهم 67 درصدی گاز مورد نیاز كشور را برای مصرف در بخش های خانگی، صنعتی و صادرات گاز با ظرفیت تولید روزانه 325 میلیون متر مكعب به خود اختصاص دهد و به عنوان محور تولید گاز در كشور معرفی شود.

اكنون فعالیت این شركت در 14 استان كشور متمركز است و تا پایان برنامه چشم انداز به 19 استان گسترش می یابد.

این شركت مدیریت تولید نفت و گاز از 73 مخزن، شامل 46 میدان گازی و 27 میدان نفتی را به عهده دارد كه هم اكنون تولید از 10 میدان نفتی و 14 میدان گازی انجام می شود و برای توسعه بقیه این میدان ها در آینده برنامه ریزی شده است.

اقتصام**9189**1561





:: برچسب‌ها: غروب , نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: