جمعیت دفاع از ملت فلسطین مردم را به شركت باشكوه در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا ، این جمعیت با انتشار بیانه ای كه روز چهارشنبه در اختیار

ایرنا قرار گرفت ، افزود: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ جامعه اسلامی به شمار می رود. مردم ایران با تمسك به آموزه های اسلامی و دوری از تفرقه و پایبندی به وحدت برآمده از ایمانشان، مهم ترین پایگاه استكبار جهانی و اصلی ترین حامی رژیم صهیونیستی را برانداختند و كشور ایران را در خدمت استقلال، آزادی و حاكمیت معنویت و اسلام در سطح منطقه قرار دادند.

این ملت رشید با پیروی از امر امام انقلاب حضرت روح الله(ره )، خود را مهیای حضور در تمامی صحنه ها در سه دهه گذشته كردند و با حضور به موقع خود دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس و دوستان انقلاب را خشنود ساختند و این حضور از سوی دیگر موجب دلگرمی مسئولین در برنامه ریزی، توسعه و آبادانی كشور و رسیدن به استقلال نهایی شد.

در این بیانیه آمده است : اكنون پس از 33 سال ما شاهد الهام گیری از این حضور مردمی در براندازی طاغوت های زمانه هستیم. بیداری اسلامی در حقیقت ملهم از انقلاب و دستاوردهای آن و استقامت پیوسته مردم در برابر تهدیدات و فشارهای دشمنان این نظام بوده كه نشان دادند مجموع قدرت های شیطانی در برابر اراده مردمی ناتوان اند.

اكنون مردم ایران در حالی قدم در سی و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نهاده اند كه دشمنان سنتی ایران اسلامی و امت اسلامی هراسان و دل نگران به خیزش اسلامی ملل مسلمان منطقه می نگرند و آینده خود را در این بیداری عظیم مردمی و اسلامی نابوده شده می بینند.

تردیدی نیست این بیداری ضمن اینكه آمریكا، رژیم صهیونیستی و قدرت های دیكتاتوری منطقه را با چالشی بزرگ روبرو ساخت، فرصت عظیم را برای ملت رشید ایران فراهم ساخت تا با برادران ایمانی شان در سطح منطقه ، خود مقدورات كشورهای خود را به دست گرفته و اجازه زورگویی، جنایت و تاراج ثروت های ملی شان را به این بیگانگان ندهند.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن تبریك این حماسه بزرگ و جاودان ملت ایران به آحاد مردم ایران و جهان، از همه اعضاء و هواداران خود و ملت بالغ و رشید ایران دعوت می كند تا با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشان دهند كه 22 بهمن با قیام های مردمی در سطح منطقه از یك جنسند.

**1532**





:: برچسب‌ها: فیلم , جدید , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: