بیانیه ستاد كل نیروهای مسلح به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد كل نیروهای مسلح، در این بیانیه كه امروز (سه شنبه) منتشر شد، آمده است: روند حركت انقلاب در شمال آفریقا، كشورهای مصر، تونس، لیبی، یمن، بحرین و برخی كشورهای دیگر برای ملت ایران معنای خاصی دارد؛ این همان چیزی است كه همیشه به عنوان حدوث بیداری اسلامی، به مناسبت پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران از آن یاد می شود.

این بیانیه حاكی است:گسترش موج بیداری اسلامی در دنیای امروز؛ حقیقتی است كه فردای نیكی را به ملت اسلامی نوید می دهد. از سه دهه پیش كه با پیروزی انقلاب اسلامی و تشكیل نظام جمهوری اسلامی، این خیزش پرقدرت آغاز شد، امت بزرگ ما بی وقفه پیش رفته، موانعی را از سر راه برداشته و سنگرهایی را فتح كرده است.

این بیانیه می افزاید: پیچیده تر شدن شیوه های دشمنی استكبار و تلاش پرهزینه ای كه در مقابله با اسلام می كند نیز به دلیل همین پیشرفت ها است.

'تبلیغات وسیع دشمن در جهت اسلام هراسی، تلاش شتاب زده ای كه برای ایجاد اختلاف میان فرقه های اسلامی و برانگیختن تعصب های فرقه ای می كند، دشمن تراشی كاذب، تفرقه افكنی میان دولت های مسلمان و كوشش برای تشدید اختلافات و تبدیل آن به دشمنی ها، استفاده از سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی برای تزریق فساد و فحشا در جوامع اسلامی، همه و همه واكنش در برابر حركت متین و گام های استوار امت اسلامی به سوی بیداری اسلامی و عزت و آزادی است.'

در بیانیه ستاد كل با اشاره به پیروزی های حزب الله و حماس در مصاف با دشمن صهیونیستی و نیز مشكلات حاد آمریكا در عراق و افغانستان آمده است: امروز برخلاف گذشته رژیم صهیونیستی دیگر یك هیولای شكست ناپذیری نیست؛ آمریكا و غرب تصمیم گیران بی چون و چرا در خاورمیانه نیستند؛ فناوری هسته ای و دیگر فناوری های پیچیده برای ملت های مسلمان منطقه، دور از دسترس و افسانه گونه به شمار نمی رود.

'امروز ملت فلسطین، قهرمان مقاومت و پیروز جنگ 22 روزه است، ملت لبنان، شكننده هیبت پوشالی ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و فاتح جنگ 33 روزه است و ملت ایران پرچمدار و خط شكن حركت به سمت قله ها است. '

در این بیانیه همچنین پیرامون روند بیداری مردم در كشورهای اسلامی و مردمان سایر كشورها یادآور شده است: امروز خاورمیانه بیدار شده است، دنیای اسلام بیدار شده است دوران سلطه قدرتمندان دور از این منطقه و تقسیم منابع عظیم این كشورها توسط بیگانه ها دارد به پایان می رسد.

ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریك سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و پیروزی ها و موفقیت های به دست آمده در سایر كشورهای اسلامی، همگان را به پاسداشت این در گرانسنگ و بسط و گسترش ارزش های انقلاب اسلامی، فرا می خواند.

سیام**9132 1418





:: برچسب‌ها: چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: