شاعر برجسته آذری: ایران به تنهایی درمقابل سلطه گران جهانی ایستاده است
نوشته شده توسط : xmovies

'علی ناصری' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی كه امریكا وصهیونیستها به دنبال نابودی دین خدا هستند ، ایران به تنهایی در مقابل كشورهای سلطه گر ایستادگی می كند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 یاد آورشد: سی و سه سال پیش در شهرمرزی لنگران زندگی می كردم كه صدای انقلاب اسلامی ایران را در آن سوی مرزها شنیدیم.

این شاعر برجسته آذری كه اشعار زیادی را در وصف امام خمینی (ره) سروده است، اظهارداشت: اسلام از عربستان آغاز شد، اما امروز اسلام واقعی توسط جمهوری اسلامی ایران در بین ملتهای جهان مبنای حق طلبی قرار گرفته است.

وی با بیان اینكه امام خمینی (ره) رهبر انقلاب اسلامی ایران همواره به عنوان یك شخصیت بزرگ دینی قابل احترام مسلمانان جهان است، گفت: امام خمینی با رهبری انقلاب اسلامی، استكبار جهانی را رسوا كرد تا با بیداری ملتهای جهان ، جهل و نادانی را نیز از بین ببرد.

ناصری اظهارداشت: ایران به تنهایی در برابر شیطان بزرگ امریكا ایستاده اما حكومت ها و دولت های فاسد به دنبال جلوگیری از پیشرفت های ایران هستند.

به گفته این شاعر آذری، نظام سرمایه داری همواره به دنبال فروش سلاح های مخرب خود است تا به هرنحوی كه شده از پیشرفتها و توسعه ملت ها جلوگیری كند.

خاورم.**1108**1740





:: برچسب‌ها: سان فرانسیسکو , زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: