مورینیو:مهم نیست فینال 'كوپا دل ری' در مادرید برگزار شود یا در چین
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرگزاری ها، بارسلونا چندی پیش درخواست كرده بود این مسابقه در ورزشگاه برنابئو برگزار شود، اما مسوولان باشگاه رئال مادرید ناتوانی در برقراری امنیت این بازی را بهانه كرده و به درخواست آنها پاسخ منفی داده اند.

مورینیو كه پس از برد 4 بر 2 رئال مادرید مقابل لوانته صحبت می كرد همچنین درباره سرنوشت قهرمانی لالیگا گفت: هنوز امتیازهای زیادی باقی است تا كسب كنیم و بازی های متعددی مانده كه باید انجام بدهیم. هر بازی دشواری های خاص خود را دارد و بتدریج سخت تر هم می شود.

سرمربی رئال مادرید افزود: آن تیم هایی كه می خواهند از قعر جدول دور شوند و یا سهمیه ای در رقابت های اروپایی پیدا كنند دست به هر ریسكی می زنند. هنوز 39 امتیاز باقی مانده كه به معنای كسب 13 پیروزی است و این رقم بالایی است.

مورینیو گفت: ممكن است ما همچون نیم فصل نخست امتیازهایی از دست بدهیم ولی صدرنشینی به ما اجازه می دهد اشتباه ها و لغزش های كوچكی هم داشته باشیم. ما بازی های پیچیده ای در پیش داریم ولی قبلا ثابت كرده ایم كه غلبه بر ما دشوار است.

وی گفت:نمی خواهم درباره آنچه كه مطبوعات می نویسند اظهارنظر كنم چون علایق آنها با ما متفاوت است. من همیشه به بازیكنانم می گویم آنهایی كه می گویند شما از هم اكنون قهرمان شده اید همان كسانی هستند كه بعد از شكست به ما فشار می آورند.

ما باید آرام باشیم و از اظهارنظر درباره سایر تیم ها خودداری كنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره هت تریك رونالدو و چهارهزارمین گل این تیم توسط این بازیكن پرتغالی گفت: گل كریستیانو رونالدو ارزشمند و فوق العاده بود. فكر می كنم این گل طی هفته های آینده در جهان مشهور شود. كل تیم چنین احساسی دارد و گل كریستیانو خاص بود. او چهارهزارمین گل رئال مادرید در برنابئو را به ثمر رساند و شایستگی این ركورد را هم داشت.

1553** 9126**





:: برچسب‌ها: رقص , نشان , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: