بیش از دو هزار مسافر گرفتار در برف و كولاك نجات یافتند
نوشته شده توسط : xmovies

' احمدرضا شجیعی ' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا،افزود: با تلاش امدادگران مستقر در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و بین شهری استان های مركزی، كهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و خراسان رضوی و جنوبی و همچنین شهرهای تربت حیدریه و قائنات مسافران یاد شده از سرما و یخ زدگی نجات یافتند و به صورت موقت در پایگاه های امداد جاده ای اسكان داده شدند.

وی توضیح داد در شبانه روز گذشته، 19 مورد حادثه در سراسر كشور به وقوع پیوست كه از این تعداد، 8 مورد حادثه جاده ای و 11 مورد مربوط به در راه ماندگان برف و كولاك بود.

شجیعی اضافه كرد: درحوادث جاده ای، 53 نفر از هموطنان دچار سانحه شدند كه با اعزام فوری نیروهای واكنش سریع این سازمان و انجام اقدامات فوری امدادرسانی 49 نفر از آنها با قید فوریت های امدادی به مراكز درمانی اعزام و 4 نفر از مصدومین یادشده در محل سانحه از سوی امدادگران درمان سرپایی شدند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات درباره وضعیت نجات یافتگان اظهار داشت: حال عمومی این افراد مساعد است.

این مقام مسوول در جمعیت هلال احمر با اشاره به اینكه هم اكنون 330 پایگاه امداد و نجات هلال احمردر كشور فعال است، ادامه داد: پایگاه های تحت پوشش این سازمان در سراسر كشور به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به حادثه دیدگان است.

وی از مردم درخواست كرد درصورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی شامل حوادث و سوانح جاده ای، دریایی و كوهستان با شماره 147 ندای امداد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر كشور تماس بگیرند.

اجتمام**7029 ** 1569**





:: برچسب‌ها: رقص , گل , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: