وزیر مالزیایی و ادامه دردسرهای ناشی از فساد مالی
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حزب اسلامی مالزی، سید اسماعیل سید عزیزان مدیر جرایم تجاری مالزی هفته گذشته عنوان كرد كه مدیر شركت 'فیدلات' كه همسر وزیر زنان و خانواده مالزی است به سوء استفاده از اطمینان و برخی مسایل اقتصادی متهم شده است.

'تونی پوآ' از نمایندگان مجلس مالزی نیز افشا كرد كه توافق وام بین دولت و شركت 'فیدلات' برخلاف شرایط مربوط به پرداخت وام برای تهیه زمین، تجهیزات و هزینه های شخصی بوده و هیچ ارتباطی با پروژه اصلی نداشته است.

خانواده شهریزاد این ادعای نماینده پارلمان مالزی را گمراهی عمومی از طریق افشای تنها برخی از حقایق انتخاب شده و انتشار آنها از طریق رسانه ها عنوان كردند.

پیش از این محی الدین یاسین معاون نخست وزیر مالزی كه بررسی این مساله توسط كمیسیون پادشاهی را رد كرده بود، اعلام كرده بود كه یك هیات ممیزی به منظور رسیدگی به این پرونده تشكیل خواهد شد.

نجیب تون رزاق نخست وزیر مالزی و همچنین معاون وی به رغم گزارش دادستان كل مالزی در مورد عدم موفقیت در روند این پروژه اعلام كرده بودند كه این پروژه تاكنون موفق بوده است.

در ادامه اتهامات بر علیه خانواه وزیر زنان و خانواده كشور مالزی نجیب تون رزاق اواسط ماه گذشته میلادی ضبط دارایی های شركت وابسته به وزیر زنان این كشور را صادر كرد.

وی همچنین روز گذشته نیز در اظهاراتی درباره این پرونده اعلام كرد كه تمام تحقیقات به تعقیب قانونی منتهی نمی شوند.

در همین حال تونی پوآ از نمایندگان مجلس مالزی نیز از پلیس این كشور خواست با ضبط اموال شركت مذكور از انتقال اموال غیرقانونی كه از طریق سوء استفاده از اطمینان حاصل شده اند جلوگیری كند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: