دعوت حقوقدانان، اساتید، وكلا و سردفترداران به حضور باشكوه تر در انتخابات
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، دو هزار و 927 نفر از حقوقدانان، اساتید، وكلا و سردفترداران با امضای بیانیه ای تاكید كردند: مدعیان دموكراسی كه با اجرای سناریوهای پی درپی اعم از تهدید، تحریم و حتی ترور نتوانستند در مسیر پرشتاب حركت كشور عزیزمان خللی وارد كنند، این بار باید نظاره گر از بین رفتن تلاش های خود در جهت ناكارآمد نشان دادن نظام اسلامی در آستانه انتخابات باشند.

امضا كنندگان این بیانیه به عنوان بخشی از قشر حقوقدان متعهد و ولایتمدار كشور اعلام كردند: القای ناكارآمدی دولت، مهم ترین هدف در بحث اقتصادی در بدنه مردم است. مردم باید احساس كنند كه دولتمردان وقانونگذاران از هیچ كوششی در جهت كسب رفاه مردم دریغ نمی كنند.

این حقوقدانان، اساتید، وكلا و سردفترداران با یادآوری جریان فتنه، خاطرنشان كردند: جریان فتنه در نشان دادن سر سپردگی خود به نقطه ای رسیده است كه مرم به خوبی به ارتباط فتنه گران با صهیونیست بین الملل پی برده اند.

امضا كنندگان این بیانیه، حضور پرشكوه مردم را الهام بخش امت آزاد شده اسلام در برگزیدن حكومتی بر مبنای شریعت حقیقی مبتنی بر تعالیم الهی توصیف كردند و یادآور شدند: به همین جهت حضور حداكثری و انتخاب دقیق و شایسته در جهت تشكیل مجلسی به ذات، دارای اهمیت است.

امضاكنندگان این بیانیه، مهم ترین وظیفه مجلس را قانون گذاری برشمردند و تصریح كردند: این وظیفه زمانی تحقق عینی می یابد كه افرادی انقلابی، عالم، شجاع و متدین به دور از كانون های قدرت و ثروت، زمام امور مهم ترین مركز قانون گذاری كشور را به دست گیرند.

حقوقدانان، اساتید، وكلا و سردفترداران ولایتمدار ضمن تجدید بیعت با بنیانگذار انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان و با دعوت از عموم ملت در برگزاری هرچه با شكوه تر انتخابات یادآور شدند كه تمام تلاش خود را بر انجام انتخاباتی شاداب، پرشور و سالم در جهت دفع تهدیدات و به دست آوردن فرصت هایی جدید به كار می گیرند.

سیام/1429/1336





:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: