اتاق تعاون ایران میزبان دوره آتی اجلاس بین المللی تعاون می شود
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون مركزی ،' داریوش پاك بین' گفت: اتاق تعاون ایران در نهمین اجلاس بین المللی تعاون كه در بانكوك تایلند در حالی برگزاری است پیشنهاد برگزاری دوره آتی این اجلاس را در تهران ارائه كرد كه مورد استقبال اعضاء قرار گرفته است.

وی كه به همراه هیأتی از اتاق تعاون ایران و بخش های دیگری از تعاون كشورمان در نهمین اجلاس وزرای تعاون كشورهای آسیا و اقیانوسیه حضور دارد، گفت: اتاق تعاون ایران به نمایندگی از بخش عظیم مردمی تعاون در این اجلاس شركت و نقش فعالی را ایفاء می كند.

پاك بین كه به عنوان یكی از اعضای كمیته تصویب نهایی قطعنامه اجلاس نهم انتخاب شده است ، گفت: تقاضای برگزاری دور بعدی اجلاس در تهران، برگزاری كنفرانس مالی و اعتبار در سال آینده میلادی در ایران و با كمك بانك توسعه تعاون ، ایجاد بانك بین المللی تعاون و تشكیل اتاق بین المللی یا منطقه ای تعاون از جمله مباحث جدیدی بود كه در كمیته تهیه پیش نویس قطعنامه اجلاس مطرح و مورد توجه واقع قرار گرفت.

دبیركل اتاق تعاون ایران گفت : اعضای اجلاس همگی خواهان عملی شدن بندهای بیانیه های قبلی و فعلی هستند و معتقدند نقش تعاونیها در اقتصاد كشورها مؤثر بوده ولی قوانین دست و پاگیر باید تغییر كند.

پاك بین با اشاره به دیدارهای خود با مدیران اتحادیه بین المللی تعاون در حاشیه این اجلاس در تایلند گفت : اتاق تعاون ایران در این مذاكرات بر داشتن كرسی بیشتر برای ایران در امور مدیریتی اتحادیه بین المللی تعاون و دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه تاكید كرده است.

دبیركل اتاق تعاون ایران با اشاره به نشست های مشترك خود با مسئولان عالیرتبه بخش تعاون كشورهای كویت و سریلانكا در نهمین اجلاس وزرای تعاون كشورهای آسیا و اقیانوسیه گفت : گسترش همكاریهای بخش تعاون بین دو كشور و همگرایی بیشتر در این گونه اجلاس از مهمترین محورهای گفتگو با نمایندگان كشورهای فوق بوده است.

اقتصام **1933**1561





:: برچسب‌ها: سرگرمی , مرخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: