نور محیط كار باید استاندارد باشد
نوشته شده توسط : xmovies

'محراب آقازاده' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: استانداردهای نور و تهویه مناسب محیط های كاری تعریف شده است و وزارت بهداشت به هرگونه تخلف در این زمینه رسیدگی خواهد كرد.

وی در ادامه به بهداشت محیط روستاها اشاره كرد و افزود: وزارت بهداشت بر بهداشت محیط روستاها از جمله بهداشت اماكنی مانند مساجد روستایی و نیز بهداشت آب نظارت دارد.

رییس ستاد فوریت‌های سلامت محیط كار وزارت بهداشت، خاطرنشان كرد تماس های زیادی درخصوص بهداشت آب روستاهای یكی از استان های جنوبی داشتیم كه با همكاری سازمان های مربوطه، نسبت به رفع این مشكل اقدام خواهد شد.

آقازاده گفت: وزارت بهداشت به عنوان متولی عمومی بهداشت از سازمان های مربوطه می خواهد نسبت به رفع اینگونه مشكلات، به سرعت اقدام كنند.

وی یادآور شد از ابتدای امسال 17 هزارو 177 مورد درخواست و شكایت مردمی برای رسیدگی به بهداشت اماكن عمومی به ستاد فوریت‌های سلامت محیط و كار وزارت بهداشت ارسال و به همه آنها رسیدگی شده است.

آقازاده تاكید كرد مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در اماكن عمومی از جمله رستوران‌ها و مراكز عرضه محصولات خوراكی،‌ می‌توانند با شماره تلفن 09678 تماس بگیرند.

اجتمام**9185 ** 1569**





:: برچسب‌ها: کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: