وزیر راه: دولت نسبت به تكمیل آزادراه رشت - قزوین اهتمام جدی دارد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'علی نیكزاد' روز دوشنبه در مراسم افتتاح 40 پروژه صنعتی - عمرانی گیلان در سالن مخابرات رشت با اشاره به افتتاح پروژه آزادراه رشت - قزوین در دوران دولت خدمتگزار افزود: 11 كیلومتر از مسیر این آزادراه در محور منجیل و رودبار باقی مانده بود كه امروز به صورت مشاركتی توسط بخش خصوصی ، بانك تجارت و دولت عملیات اجرایی آن با حضور رییس جمهوری آغاز شد .

وی اظهار كرد: سه هزار و یكصد میلیارد ریال سرمایه گذاری برای اجرای این 11 كیلومتر پیش بینی شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ویژگی های خاص این محور گفت : در طول 11 كیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین، هشت دستگاه تونل و سه دستگاه پل نیاز است كه امیدواریم در مدت زمان كوتاهی این محور به بهره برداری برسد كه این خدمت ارزشمند، در دسترسی به مناطق شمال كشور نقش مؤثری دارد و این نقطه منقطع را برطرف می كند.

وی ادامه داد: تصمیم عالی و انقلابی رییس جمهوری در بخش مسكن مهر سبب ایجاد اشتغال، كاهش تورم ، تحكیم بنیان مقدس خانواده و تسریع در ازدواج جوانان شد كه از بركات اجرای این طرح است.

نیكزاد اضافه كرد: در استان گیلان 92 هزار واحد مسكونی در شهرها و روستاهای استان در دست ساخت است كه 32 هزار واحد در روستاها و بقیه در مناطق شهری قرار دارد كه 16 هزار میلیارد ریال برای احداث آنها در اختیار مردم گیلان به صورت قرض الحسنه قرار گرفته است .

وی تصریح كرد: تصمیم شجاعانه رییس جمهوری و حذف قیمت زمین در سبد واحدهای مسكونی ارزشمند است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با اجرای این تعداد واحد مسكونی در استان گیلان، 135 هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد شده است .

وی با اشاره به افتتاح 13 هزار و 500 واحد مسكونی به محوریت 210 واحد در شهر خمام از توابع شهرستان رشت گفت : این واحدها به صورت خودمالك ، 99 ساله ، اجاره پنج ساله و بافت فرسوده با پنج هزار و 400 میلیارد ریال وام قرض الحسنه احداث و برای 20 هزار نفر نیز فرصت شغلی ایجاد كرده است.

نیكزار خاطرنشان ساخت: بهترین لحظات زندگی انسان زمانی است كه دل انسانی را شاد كند، بندگی خدا و خدمت به خلق خدا از كارهای مؤمن است و امروز تحویل كلید به زوج های جوان با حضور رییس جمهوری دل بسیاری را شاد كرد.

به گزارش ایرنا، 13 هزار و 500 واحد مسكونی استان گیلان روز دوشنبه با حضور محمود احمدی نژاد رییس جمهوری و علی نیكزاد وزیر راه و شهرسازی افتتاح و در اختیار صاحبان آنها قرار گرفت.ك/2

605/695/506





:: برچسب‌ها: شیکاگو , شهرستان , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: