بیست و ششمین نمایشگاه 'سبیت' آغاز بكار كرد
نوشته شده توسط : xmovies

نمایشگاه سبیت (Centrum für Büroautomation, Informationstechnologie und Telekommunikation) بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد ICT و تكنولوژی جهان است كه هر ساله در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه طیف گسترده‌ای از كمپانی‌ها، سازمان‌ها و مراكز معتبر پژوهشی مرتبط با تكنولوژی‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی و تصمیم‌سازان حوزه ICT شركت می‌كنند.

در حوزه‌های گوناگون مرتبط با IT، نمایشگاه‌های مشهور و كم‌نظیر دیگری در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود؛ مثل نمایشگاه CES لاس‌وگاس، GSMA بارسلونا و Computex تایوان، اما كارشناسان سبیت را مهم‌ترین رویداد صنعت ارتباطات قلمداد می‌كنند.

به گزارش ایرنا، در نمایشگاه سبیت امسال در مجموع 4200 شركت عرضه كننده نرم افزارها و سخت افزارهای كامپیوتری و ارتباطی از سراسر جهان، جدید ترین محصولات خود را به علاقمندان ارائه خواهند كرد.

یكی از محورهای اصلی در محصولات ارائه شده در نمایشگاه امسال، سیستم 'كلاوت كامپیوتینگ' است كه در واقع اطلاعات و سیستم های نرم افزاری را بصورت مستقیم در اختیار كاربران قرار می دهد.

جدیدترین كامپیوتر ها ،گوشی های تلفن همراه و وسایل ارتباطی و همچنین سیستم های امنیت حفظ اطلاعات در این نوع دستگاهها از مهمترین موضوعات ارائه شده در این نمایشگاه است.

براساس پیش بینی مراكز مرتبط با فناوری ارتباطات و كامپیوتر، گردش مالی در حوزه نرم افزار و كامپیوتر در آلمان امسال از مرز 150 میلیارد یورو خواهد گذشت.

این نمایشگاه درحالی از صبح فردا میزبان علاقمندان به كامپیوتر خواهد بود كه آلمان بشدت با كمبود مهندسان كامپیوتر مواجه است و گزارش ها حاكی از كمبود حدود 30 هزار و 500 مهندس كامپیوتر در این كشور تا ماه دسامبر بوده است .

انتظار می رود بیش از 350 هزار نفر از نمایشگاه امسال كه تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت،دیدن كنند.

صدر اعظم آلمان در سخنان افتتاحیه این نمایشگاه بر حفظ اطلاعات شخصی و دستگاه های اداری در كامپیوتر ها تاكید كرد.

'آنگلا مركل '، همچنین خاطرنشان كرد: پوشش برای یك سانسور دائمی تبادل اطلاعات در كامپیوترها و وسایل ارتباطی ناكام خواهد ماند و این كار شدنی نیست.

اروپام** 2051** 1710** 3404





:: برچسب‌ها: زمستان , آسمان , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: