فعال كردن تمامی ظرفیت‌های استان البرز در جهت دستیابی به پیشرفت و تحول
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ 'محمدرضا رحیمی' عصر امروز (یكشنبه) در جلسه كارگروه توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان البرز اظهار داشت: یكی از دغدغه‌های پدران و مادران اشتغال فرزندانشان است كه دولت تلاش می‌كند با ایجاد فرصت‌های شغلی در جهت رفع نگرانی‌های مردم و پدران و مادران اقدام كند.

معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به حضور پرشور مردم استان البرز در استقبال از رییس‌جمهور، گفت: ‌امروز هیات دولت تلاش خواهد كرد بخشی از عظمت حضور مردم را با خدمتگزاری و رفع مشكلات استان جبران نماید.

رحیمی خاطر نشان كرد: استان البرز دارای مزیت‌هایی است كه می‌تواند بخش عمده‌ای از نیازهای كشور را تأمین كند و همچنین این استان یكی از استان‌هایی است كه براساس آمار و ارقام بیش از تعهدات خود فرصت‌های شغلی ایجاد كرده است و این امر نشان می‌دهد مسئولین استان با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال اشتغالزایی هستند.

معاون اول رییس‌جمهور ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی‌های دولت برای انتقال آب به زمین‌های اشتهارد به نتیجه برسد، علاوه بر توسعه صنعت و كشاورزی، فرصت‌های شغلی فراوانی در سطح استان ایجاد خواهد شد.

رحیمی در ادامه با تقدیر از اقدامات صندوق مهر امام رضا(ع) و كمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اهداف اشتغالزایی دولت، خواستار حمایت و هموار شدن مسیر توسعه فعالیت‌های این بخش شد.

در این جلسه كه استاندار، ‌شماری از اعضای هیات دولت، مدیران عامل بانكها و مسئولین استان البرز حضور داشتند، گزارشی از تعهدات بانكهای عامل ارائه شد و این بانكها متعهد شدند تعهدات خود را در قبال تسهیلات و طرح‌های اشتغال‌زایی استان البرز در كمترین زمان ممكن به انجام برسانند.

در این نشست همچنین راهكارهای توسعه اشتغال و بهبود فضای كسب و كار در استان البرز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پیشنهادات و دیدگاه‌های مختلف مطرح و تصمیمات مناسبی نیز در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی در استان البرز اتخاذ گردید.

**شبد ** 3404





:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: