مشاور وزیر ارشاد از تلاش های ایرنا در ترویج فرهنگ نماز تقدیر كرد
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، سلیمانی با ارسال لوح تقدیر برای 'محمدرضا جعفرملك' مسوول اقامه نماز خبرگزاری جمهوری اسلامی، از تلاش های ستاد اقامه نماز ایرنا قدردانی كرد.

دبیر ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قسمتی از پیام خود آورده است: حال كه این توفیق یارمان شد تا در چندمین سال پیاپی با احراز مقام 'شایسته تقدیر' در ترویج و تبلیغ نماز، توجه دست اندركاران امر اقامه نماز كشور را جلب كنیم، بدون شك اگر همراهی و همكاری ستاد اقامه نماز ایرنا در این تلاش گروهی نبود، این موفقیت نیز حاصل نمی گشت.

سلیمانی همچنین یادآور شد: گرچه خداوند متعال، قادر است اجر تام و تمام این عمل نیك به اضعاف مضاعف پاسخ دهد، در عین حال وظیفه خود می دانیم از تلاش های این ستاد در امر ترویج نماز قدردانی و تشكر كنیم.

سلیمانی قبلا در گردهمایی مسوولان ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام كرده بود كه بسیاری از كارها و اقدامات در عرصه اقامه نماز در جامعه هنوز عملی نشده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر از فعالان عرصه اقامه نماز در سطح كشور را كاری ضروری دانسته و گفت: اجلاس سراسری نماز هر ساله در كشوربرگزار می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز هر سال برای این اجلاس پیام ارسال می‌كنند كه ارسال پیام رهبر انقلاب گویای اهمیت ویژه و جایگاه خاص نماز در جامعه اسلامی است.

فراهنگ**1003**1588





:: برچسب‌ها: طبیعت , هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: