مسابقات زیرگروه لیگ والیبال بانوان كشور با قهرمانی كاشان به پایان رسید
نوشته شده توسط : xmovies

'زهرا رسولی' نایب رییس هیات والیبال استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از كاشان كه با قاطعیت به رقابت های لیگ دسته اول كشور صعود كرد، تیم های والیبال بابلسر مازندران و لامرد فارس به ترتیب عناوین دوم و سوم این رقابت ها را بدست بیاورند.

نایب رییس هیات والیبال استان قزوین اظهار كرد: تیم های سیاه جامگان خراسان، پتروشیمی خوزستان و هیات قزوین سه تیم دیگر حاضر در این مسابقات بودند كه به ترتیب عناوین سوم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: رقابت های دور نهایی لیگ زیرگروه والیبال بانوان باشگاه های كشور با حضور شش تیم یاد شده از هفدهم اسفند ماه در سالن ورزشی بعثت قزوین جریان داشت.

رسولی با اشاره به این كه تیم والیبال بانوان قزوین پس از سه سال دوباره فعالیت های خود را آغاز و در مسابقات باشگاهی كشور شركت كرد، افزود: بدلیل آسیب دیدگی چند تن از بازیكنان اصلی خود از كسب عنوان در این رقابت ها بازماندیم ولی همین كه پس از چند سال در مسابقات حاضر شدیم برایمان خوب و كافی بود.

نایب رییس هیات والیبال استان قزوین در پایان اظهار امیدواری كرد تیم بانوان قزوین در سال های نه چندان دور با برنامه ریزی و حمایت جدی مسوولین بتواند در سطح اول باشگاهی كشور حضور پیدا كند.

7392/ 1644





:: برچسب‌ها: موسیقی , اتومبیل , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: